(pdf) Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4


Parametry produktu

Stan:
Nowy
Stan opakowania:
oryginalne
EAN (GTIN):
9788375413953
Pokaż wszystkie parametry

Jest to produkt cyfrowy do pobrania

TYTUŁ: (pdf) Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4  - produkt cyfrowy do pobrania

EAN: 9788375413953

  • Rodzaj: e-book
  • Format pliku: pdf
  • Autor: Matt Edmonds
  • Język publikacji: polski
  • Rok wydania: 2019
  • Liczba stron: 358
  • Miejscowość: Warszawa

Opis wydawnictwa:

Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4 Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków. Czytelnik zapozna się też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalające tworzyć zaawansowane efeky wizualne. W dalszym ciągu przedstawiane są narzędzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść. Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z głównego projektu ! Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.-. Umiejętności, które można zdobyć:

Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwięk Korzystanie z narzędzi wydajności i dobieranie efektów stosowanie do możliwości platformy w edytorze materiałów Ulepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowe Poznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzania Implementacja zgodności czasowej dźwięku i animacji Integracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją implemen-tować w C++

----

Ważne informacje o produkcie:

Produkt w wersji cyfrowej do pobrania. Po zakupie zamówienie zostanie wysłane w formie linku do pobrania w wiadomości email.

Realizacja zamówienia trwa do 30 minut od jego opłacenia. Zamówione pliki zostaną do Ciebie przesłane w formie linku do pobrania w oddzielnej wiadomości e-mail. Pobrane pliki cyfrowe w zależności od formatów przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze.

UWAGA!!

W przypadku formatów epub oraz mobi przed pobraniem należy posiadać dodatkowe oprogramowanie umożliwiające otworzenie takiego pliku

  • mobi - format dedykowany na czytnik Amazon Kindle. Aby otworzyć ten rodzaj pliku, należy przesłać pobraną publikację na swój czytnik Amazon Kindle, lub posiadać na komputerze czy urządzeniu mobilnym dedykowaną aplikację Amazon Kindle, w której będziemy mogli otworzyć plik
  • epub - najpopularniejszy format dla publikacji elektronicznych. Ten typ pliku otworzymy na komputerze, urządzeniu mobilnym lub czytniku po wcześniejszym zainstalowaniu aplikacji, która odczyta ten typ pliku.

Takimi aplikacjami mogą być:

  • Książki Google Play - bezpłatny program do pobrania z Google. Umożliwia otwarcie dowolnego pliku epub
  • Freda epub reader - bezpłatny program na komputery z systemem Windows (do pobrania ze sklepu Microsoft Store)
  • Książki - bezpłatna aplikacja na komputery i telefony z systemem macOS lub iOS (urządzenia marki Apple) umożliwia otworzenie pliku epub

Informacja o dostępnym formacie pliku cyfrowego dostępna jest w opisie aukcji produktu.

Twój plik cyfrowy zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego i nie posiada DRM. Znak wodny zawiera dane kupującego podane w Taniey.

0.0 / 0 ocen
5 1 2 3 4 5 (0)
0%
4 1 2 3 4 5 (0)
0%
3 1 2 3 4 5 (0)
0%
2 1 2 3 4 5 (0)
0%
1 1 2 3 4 5 (0)
0%

Publikowane opinie pochodzą od osób, które nabyły dany produkt, ponieważ dodanie oceny możliwe jest tylko wyłącznie po uzyskaniu statusu Dostarczone na zamówieniu.


Oceny produktu

Zgłoś naruszenie regulaminu Taniey

Podobne oferty

Warunki zwrotów
Twoje prawa pozakupowe
Zwrot: Zwrot ograniczony
Powód ograniczenia: Treść cyfrowa, niezapisana na nośniku materialnym, z której kupujący zgodził się skorzystać.
Czas na zwrot: 14 dni
Koszt zwrotu pokrywa: Kupujący
Dodatkowe warunki sprzedawcy
  • Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
  • Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
  • Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
Metody wysyłki
Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin. Przewidywane czasy dostawy przez serwis Taniey.

Płatność z góry
Wysyłka elektroniczna
Wysyłka E-mail: śr. 27 lis. - czw. 28 lis. u Ciebie 0,00 zł
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji: Producenta/dystrybutora
Okres gwarancji: 24 miesiące
Rękojmia
Rodzaj rękojmi: Rękojmia standardowa
Okres rękojmi: 24 miesiące
Parametry produktu
Podstawowe parametry
Stan: Nowy
Stan opakowania: oryginalne
Dodatkowe parametry
EAN (GTIN): 9788375413953
Extra Small (xs)
Small (sm)
Medium (md)
Large (lg)
X-Large (xl)
XX-Large (xxl)