(epub, mobi, pdf) Jak zatrzymać klientów?


Parametry produktu

Stan:
Nowy
Stan opakowania:
oryginalne
EAN (GTIN):
9788397261105
Pokaż wszystkie parametry

Jest to produkt cyfrowy do pobrania

TYTUŁ: (epub, mobi, pdf) Jak zatrzymać klientów?  - produkt cyfrowy do pobrania

EAN: 9788397261105

  • Rodzaj: e-book
  • Format pliku: epub, mobi, pdf
  • Autor: Natalia Nietupska
  • Język publikacji: polski
  • Rok wydania: 2024
  • Liczba stron: 84

Opis wydawnictwa:

Chcesz zwiększyć sprzedaż nawet o 90% i zatrzymać klientów na dłużej? Chcesz sprawić, by kochali kupować u Ciebie i wracali po więcej z kolejnymi klientami ? Dlaczego klienci odchodzą i jak to zmienić? ? A może masz duży ruch na stronie, ale nie dochodzi do transakcji zakupu?

Zrozumienie, czym różni się zadowolony klient od lojalnego, to klucz do długofalowego sukcesu. Budowanie lojalności to proces, który opiera się na zapewnieniu doskonałej jakości obsługi, ale również na utrzymywaniu więzi z klientami. Z ebooka dowiesz się, jakie są kluczowe momenty na ścieżce klienta i jak zarządzać jego doświadczeniem i jak przekształcić jednorazowych klientów w ambasadorów Twojej marki! Ten ebook jest napisany prostym, zrozumiałym językiem, bez marketingowego żargonu. Natalia Nietupska, ekspertka w dziedzinie Customer Experience, podzieli się z Tobą wiedzą opartą na wieloletnim doświadczeniu oraz analizie działań najbardziej lojalnych marek na świecie. To przewodnik dla każdego przedsiębiorcy, który chce skutecznie sprzedawać więcej, lepiej i dłużej. Wszystkie wskazówki możesz wdrożyć od razu bez skomplikowanych narzędzi.

Jeśli zadajesz sobie te pytania: - Jak zwiększyć zyski w swojej firmie dzięki stałym klientom? - Jak zbudować stabilny biznes, który daje Ci radość i spełnienie? - Jak zaprojektować ścieżkę klienta w Twojej firmie? - Kim są lojalni klienci i dlaczego często mylimy ich z zadowolonymi klientami? - Jak wykorzystać potencjał stałych klientów w Twoim biznesie? - Jak myślą klienci i co wpływa na ich decyzje zakupowe? - Czy warto inwestować w stałych klientów, czy skupiać się na tych niezadowolonych? - Jak pozyskać ambasadorów swojej marki?

Wykorzystaj siłę i doświadczenie największych marek, by odkryć przepis na to, jak zatrzymać klientów!

- Oszczędzisz czas, bo dzięki analizie ich działań, dowiesz się, jak możesz wdrożyć podobne strategie w swojej firmie i zyskać przewagę nad konkurencją. - Już nie będziesz tracić klientów – dowiesz się, co może odstraszać klientów i co zrobić, by każdy kontakt z Twoją marką kończył się sprzedażą. Zrozumiesz, które momenty w procesie zakupowym są kluczowe dla zatrzymania klienta na dłużej. - Lojalność to Twoja tajna broń. Dlaczego lojalni klienci są bardziej wartościowi niż nowi? Ponieważ to oni generują stałe przychody i polecają Cię innym! Dowiesz się, jak zmienić zadowolonych klientów w ambasadorów marki, którzy regularnie wracają po więcej wraz z nowymi klientami. - Wprowadzisz małe zmiany, które robią wielką różnicę – nawet niewielkie modyfikacje w obsłudze klienta, komunikacji czy prezentacji oferty mogą znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży i lojalność klientów. Poznasz proste triki, które pozwolą Ci być wyjątkowym! - Twój tajemniczy klucz to personalizacja – dowiesz się, jak spersonalizować ofertę i komunikację, aby klient czuł, że jest dla Ciebie ważny. Personalizacja to klucz do budowania silnych, długotrwałych relacji.

Zwiększ zyski, zatrzymaj klientów na dłużej i stwórz silną, rozpoznawalną markę, która sprawia, że klienci kochają kupować i wracają po więcej!

O Autorce Specjalistka ds. CX, badaczka, doktorantka WSIiZ. Właścicielka firmy zajmującej się doświadczeniami klientów sp. z o.o. Orange West. Od 2016 roku prowadzi działania związane ze światem eventowym oraz marketingowym. Pomaga firmom i markom osobistym w zakresie komunikacji,marketingu oraz projektowania pozytywnych doświadczeń klientów. Organizuje Ecommerce Event oraz RZEcommerce. Jest autorką badań nad pozakupowymi doświadczeniami klientów w polskim e-commersie oraz doktorantką z zakresu CX. Wierzy, że Customer Experience to przyszłość e-sklepów. A my – konsumenci – skorzystamy z tej wartościowej zmiany!

Opinie: "Jest wiele ciekawych kursów, książek, które warto przeczytać, by dowiedzieć się czego tak naprawdę potrzebuje Twój klient, Twój konsument, Twój użytkownik. Ale jest jedna książka, jeden e-book, jeden poradnik, nie wiem jak to nazwać - zbiór dobrych porad i case’ów, który przygotowała Natalia Nietupska. Warto go mieć w swojej szufladzie, czy na dysku, by przejść case by case, to co należałoby zrobić, aby użytkownik, był dla Ciebie bliższy, a co więcej konwertował na większą sprzedaż. Polecam serdecznie. Natalia, super książka, ja już ją mam!" Janek Sikora

----

Ważne informacje o produkcie:

Produkt w wersji cyfrowej do pobrania. Po zakupie zamówienie zostanie wysłane w formie linku do pobrania w wiadomości email.

Realizacja zamówienia trwa do 30 minut od jego opłacenia. Zamówione pliki zostaną do Ciebie przesłane w formie linku do pobrania w oddzielnej wiadomości e-mail. Pobrane pliki cyfrowe w zależności od formatów przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze.

UWAGA!!

W przypadku formatów epub oraz mobi przed pobraniem należy posiadać dodatkowe oprogramowanie umożliwiające otworzenie takiego pliku

  • mobi - format dedykowany na czytnik Amazon Kindle. Aby otworzyć ten rodzaj pliku, należy przesłać pobraną publikację na swój czytnik Amazon Kindle, lub posiadać na komputerze czy urządzeniu mobilnym dedykowaną aplikację Amazon Kindle, w której będziemy mogli otworzyć plik
  • epub - najpopularniejszy format dla publikacji elektronicznych. Ten typ pliku otworzymy na komputerze, urządzeniu mobilnym lub czytniku po wcześniejszym zainstalowaniu aplikacji, która odczyta ten typ pliku.

Takimi aplikacjami mogą być:

  • Książki Google Play - bezpłatny program do pobrania z Google. Umożliwia otwarcie dowolnego pliku epub
  • Freda epub reader - bezpłatny program na komputery z systemem Windows (do pobrania ze sklepu Microsoft Store)
  • Książki - bezpłatna aplikacja na komputery i telefony z systemem macOS lub iOS (urządzenia marki Apple) umożliwia otworzenie pliku epub

Informacja o dostępnym formacie pliku cyfrowego dostępna jest w opisie aukcji produktu.

Twój plik cyfrowy zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego i nie posiada DRM. Znak wodny zawiera dane kupującego podane w Taniey.

0.0 / 0 ocen
5 1 2 3 4 5 (0)
0%
4 1 2 3 4 5 (0)
0%
3 1 2 3 4 5 (0)
0%
2 1 2 3 4 5 (0)
0%
1 1 2 3 4 5 (0)
0%

Publikowane opinie pochodzą od osób, które nabyły dany produkt, ponieważ dodanie oceny możliwe jest tylko wyłącznie po uzyskaniu statusu Dostarczone na zamówieniu.


Oceny produktu

Zgłoś naruszenie regulaminu Taniey

Podobne oferty

Warunki zwrotów
Twoje prawa pozakupowe
Zwrot: Zwrot ograniczony
Powód ograniczenia: Treść cyfrowa, niezapisana na nośniku materialnym, z której kupujący zgodził się skorzystać.
Czas na zwrot: 14 dni
Koszt zwrotu pokrywa: Kupujący
Dodatkowe warunki sprzedawcy
  • Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
  • Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
  • Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
Metody wysyłki
Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin. Przewidywane czasy dostawy przez serwis Taniey.

Płatność z góry
Wysyłka elektroniczna
Wysyłka E-mail: śr. 27 lis. - czw. 28 lis. u Ciebie 0,00 zł
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji: Producenta/dystrybutora
Okres gwarancji: 24 miesiące
Rękojmia
Rodzaj rękojmi: Rękojmia standardowa
Okres rękojmi: 24 miesiące
Parametry produktu
Podstawowe parametry
Stan: Nowy
Stan opakowania: oryginalne
Dodatkowe parametry
EAN (GTIN): 9788397261105
Extra Small (xs)
Small (sm)
Medium (md)
Large (lg)
X-Large (xl)
XX-Large (xxl)