LAMPA TYLNA TYŁ LAMP .SAE. HD.CVIC SDN '03-'04. 34151-S5B-A01
za sztukę:
101,55 zł
ze sprzedawcą:
Zobacz wszystkie metody wysyłki.
Gwarancja na okres 24 miesiące.
Masz 14 dni na odstąpienie od umowy.
Parametry produktu
- Stan:
- Nowy
- Stan opakowania:
- oryginalne
- Strona zabudowy:
- prawa
- Producent części:
- Abakus
- Typ samochodu:
- Samochody osobowe
- Rodzaj lampy:
- dedykowana
- Wersja:
- Europejska
- Numer katalogowy części:
- 317-1321R-US
- Numer katalogowy oryginału:
- HONDA 34156-S5B-A01
- EAN (GTIN):
- 5901532416992
Kondensacja na światłachPrzy dużej wilgotności lub przy znacznych zmianachtemperatury, na światłach może skraplać się para. Wewnętrznakondensacja jest zjawiskiem naturalnym. Gdy powietrze jestwilgotne kondensuje na wewnętrznej stronie szkła. Poniższe informacje mają charakter ogólny i informacyjny inie stanowią warunków gwarancji. Warunki gwarancji dostępnesą u naszych przedstawicieli handlowych oraz w naszychogólnych warunkach sprzedaży.Części zamienne/naprawcze Abakus przeznaczone są tylko iwyłącznie do napraw pojazdów w celu przywrócenia impierwotnej funkcjonalności.Części zamienne/naprawcze Abakus są używane lub sprzedawaneużytkownikom wyłącznie w celu naprawy pojazdów w celuprzywrócenia ich pierwotnego wyglądu i funkcjonalności i niesą oryginalnymi częściami zamiennymi OE/OEM/OES.Nasze produkty dostarczane są bez instrukcji montażu. Montażnaszego produktu może być wykonany wyłącznie przezprzeszkolonych techników specjalistów w zakresie konkretnychnapraw samochodów. Dostarczane przez nas produkty sąprzeznaczone wyłącznie do prawidłowego i właściwegoużytkowania.Gwarancja może wygasnąć w przypadku: niewłaściwa instalacjalub naprawa, nieodpowiednia aplikacja lub użycie, montaż lubnaprawa wykonana poza specjalistycznymi warsztatamisamochodowymi.Roszczenia gwarancyjne przepadają, jeśli pojazd jestmodyfikowany i wykorzystywany do sportów motorowych, tuninguitp. (z wyjątkiem naszych części tuningowych, które sąopisane w TecDoc i naszym cenniku).Zgłoszenie gwarancyjne powinno zawierać kompletnądokumentację m.in.: nr podwozia, pierwsza rejestracja,przebieg pojazdu, informacje o instalacji LPG, rejestrpamięci usterek, zdjęcia, nasz kod QC (kontrola jakości),faktura za montaż, dane teleadresowe warsztatu wykonującegowymiany lub naprawy.Zgłoszenia gwarancyjne dostępne są w naszym systemie PanelKlienta.Reklamacje mogą wymagać uzupełnienia danych, takich jak logipamięci błędów.Niekompletna dokumentacja może skutkować odrzuceniemroszczenia.Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas transportu nie sąuważane za szkody jakościowe i będą rozpatrywaneindywidualnie.
