TYTUŁ: (pdf) Zarządzanie marką - produkt cyfrowy do pobrania
EAN: 9788326460470
Opis wydawnictwa:
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się, zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki. W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe, sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu, skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), zarządzanie portfelem marek, techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy, finansowe aspekty zarządzania wartością marki.
----
Ważne informacje o produkcie:
Realizacja zamówienia trwa do 30 minut od jego opłacenia. Zamówione pliki zostaną do Ciebie przesłane w formie linku do pobrania w oddzielnej wiadomości e-mail. Pobrane pliki cyfrowe w zależności od formatów przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze.
UWAGA!!
W przypadku formatów epub oraz mobi przed pobraniem należy posiadać dodatkowe oprogramowanie umożliwiające otworzenie takiego pliku
Takimi aplikacjami mogą być:
Informacja o dostępnym formacie pliku cyfrowego dostępna jest w opisie aukcji produktu.
Twój plik cyfrowy zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego i nie posiada DRM. Znak wodny zawiera dane kupującego podane w Taniey.
Publikowane opinie pochodzą od osób, które nabyły dany produkt, ponieważ dodanie oceny możliwe jest tylko wyłącznie po uzyskaniu statusu Dostarczone na zamówieniu.
Zwrot: | Zwrot ograniczony |
Powód ograniczenia: | Treść cyfrowa, niezapisana na nośniku materialnym, z której kupujący zgodził się skorzystać. |
Czas na zwrot: | 14 dni |
Koszt zwrotu pokrywa: | Kupujący |
Wysyłka E-mail: pt. 29 lis. - pon. 2 gru. u Ciebie | 0,00 zł |
Rodzaj gwarancji: | Producenta/dystrybutora |
Okres gwarancji: | 24 miesiące |
Rodzaj rękojmi: | Rękojmia standardowa |
Okres rękojmi: | 24 miesiące |
Stan: | Nowy |
Stan opakowania: | oryginalne |
EAN (GTIN): | 9788326460470 |