Otrzymujesz klucz cd-key który przypisujesz bezpośrednio do swojego konta na platformie do której kupujesz klucz. Nie jest to gift ani współdzielone konto. Nie wymaga też używania VPN.
Gra jest wysyłana w ciągu maksymalnie 15 minut od otrzymania płatności (średnia to 6 - 7 minut). Wysyłki produktów elektronicznych są prowadzone 24/7, także w weekendy i święta.
Walcz zaciekle przez Tokio i Osakę jako protagonista Kazuma Kiryu i stały element serii Goro Majima.
Przełączaj się natychmiastowo między trzema różnymi stylami walki i pokonuj wszelkiego rodzaju gnojków, opryszów, łobuzów i nikczemników. Przenieś walkę na wyższy poziom, wykorzystując przedmioty otoczenia, takie jak rowery, znaki drogowe i drzwi samochodowe, do miażdżących kości kombinacji i brutalnych obaleń.
Walka to nie jedyny sposób na zabicie czasu w Japonii w 1988 roku: od dyskotek i klubów hostess po klasyczne automaty SEGA, w bogatym w szczegóły, neonowym świecie jest mnóstwo rozrywek.
Współdziałaj z barwnymi mieszkańcami dzielnicy czerwonych latarni: pomóż początkującej dominatrice S&M nauczyć się zawodu lub upewnij się, że uliczny performer zdąży do toalety na czas – czeka na odkrycie 100 niesamowitych historii.
Publikowane opinie pochodzą od osób, które nabyły dany produkt, ponieważ dodanie oceny możliwe jest tylko wyłącznie po uzyskaniu statusu Dostarczone na zamówieniu.
Zwrot: | Zwrot ograniczony |
Powód ograniczenia: | Nagranie dźwiękowe, wizualne, program komputerowy w zapieczętowanym opakowaniu. |
Czas na zwrot: | 14 dni |
Koszt zwrotu pokrywa: | Kupujący |
Wysyłka E-mail: czw. 28 lis. - pt. 29 lis. u Ciebie | 0,00 zł |
Rodzaj gwarancji: | Producenta/dystrybutora |
Okres gwarancji: | Gwarancja dożywotnia |
Rodzaj rękojmi: | Rękojmia ograniczona |
Okres rękojmi: | 24 miesiące |
Stan: | Nowy |
Stan opakowania: | oryginalne |