OSŁONA, TARCZA HAMULCOWA (REAR L/R, x) FORD FOCUS [III] 11-
OSŁONA, TARCZA HAMULCOWA (REAR L/R, x) FORD FOCUS [III] 11-
Pełny opis przedmiotuza sztukę:
38,99 zł
ze sprzedawcą:
Zobacz wszystkie metody wysyłki.
Gwarancja na okres 24 miesiące.
Masz 14 dni na odstąpienie od umowy.
Parametry produktu
- Stan:
- Nowy
- Stan opakowania:
- oryginalne
- Producent części:
- Abakus
- Typ samochodu:
- Samochody dostawcze, Samochody osobowe
- Numer katalogowy części:
- 131-07-515
- Numery katalogowe zamienników:
- FEBI BILSTEIN 185827|SWAG 33 11 0113
- Numer katalogowy oryginału:
- FORD 1 682 878|FORD AV61-2K317-AA
- Strona zabudowy:
- tył
- EAN (GTIN):
- 5905993084448
Poniższe informacje mają charakter ogólny i informacyjny inie stanowią warunków gwarancji. Warunki gwarancji dostępnesą u naszych przedstawicieli handlowych oraz w naszychogólnych warunkach sprzedaży.Części zamienne/naprawcze Abakus przeznaczone są tylko iwyłącznie do napraw pojazdów w celu przywrócenia impierwotnej funkcjonalności.Części zamienne/naprawcze Abakus są używane lub sprzedawaneużytkownikom wyłącznie w celu naprawy pojazdów w celuprzywrócenia ich pierwotnego wyglądu i funkcjonalności i niesą oryginalnymi częściami zamiennymi OE/OEM/OES.Nasze produkty dostarczane są bez instrukcji montażu. Montażnaszego produktu może być wykonany wyłącznie przezprzeszkolonych techników specjalistów w zakresie konkretnychnapraw samochodów. Dostarczane przez nas produkty sąprzeznaczone wyłącznie do prawidłowego i właściwegoużytkowania.Gwarancja może wygasnąć w przypadku: niewłaściwa instalacjalub naprawa, nieodpowiednia aplikacja lub użycie, montaż lubnaprawa wykonana poza specjalistycznymi warsztatamisamochodowymi.Roszczenia gwarancyjne przepadają, jeśli pojazd jestmodyfikowany i wykorzystywany do sportów motorowych, tuninguitp. (z wyjątkiem naszych części tuningowych, które sąopisane w TecDoc i naszym cenniku).Zgłoszenie gwarancyjne powinno zawierać kompletnądokumentację m.in.: nr podwozia, pierwsza rejestracja,przebieg pojazdu, informacje o instalacji LPG, rejestrpamięci usterek, zdjęcia, nasz kod QC (kontrola jakości),faktura za montaż, dane teleadresowe warsztatu wykonującegowymiany lub naprawy.Zgłoszenia gwarancyjne dostępne są w naszym systemie PanelKlienta.Reklamacje mogą wymagać uzupełnienia danych, takich jak logipamięci błędów.Niekompletna dokumentacja może skutkować odrzuceniemroszczenia.Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas transportu nie sąuważane za szkody jakościowe i będą rozpatrywaneindywidualnie.




